zaterdag 17 oktober 2015

Gratis workshop: Herbruikbare boodschappentas maken!


Binnenkort geef ik een (gratis) workshop 'Maak je eigen herbruikbare boodschappentas van restmaterialen' in de Bibliotheek van Bloemendaal. In eerste instantie was ik van plan om een 'JUTTUR' te gaan maken, maar met het oog op dit natte herfstweer, lijkt mij een waterdichte variant ook een zeer goed idee ;-). Dus toen ik gisteren de (speciaal voor mij verzamelde) rijstzakken bij het Chinese Restaurant ging ophalen, ging ik gelijk aan de slag. Een uurtje later was al 'ie klaar; deze super stevige, herbruikbare en (al zeg ik het zelf) leuke boodschappen tas. Geheel gemaakt van restafval!

Lijkt het je leuk om mee te doen? Kom dan dinsdag 27 oktober naar de Bibliotheek in Bloemendaal (Korte Kleverlaan 9). Toegang en alle materialen zijn gratis! Je hoeft alleen maar een eigen naaimachine mee te nemen. De workshop duurt van 10.30 tot 12.00 uur. Graag ontvang ik een mailtje op: doemijmaaruiensoep@gmail.com als je van plan bent om te komen. Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten