zondag 27 april 2014

Koningsdag 'Leftovers'

Het was een indrukwekkende, intensieve ochtend. Mijn hoofd zit vol gedachten, vragen en indrukken. Moet het allemaal even laten bezinken. Voor nu alvast wel wat foto's van wat ik aantrof toen ik vanmorgen vroeg in Amsterdam arriveerde. Binnenkort zie en lees je meer over mijn 'Koningsvissen' ervaring van deze dag. Stay tuned ;-)

Damrak
Het afval ligt echt overal.
Meteen duidelijk waarvoor ik kom.
Reguliersdwarsstraat links....
...en Reguliersdwarsstraat rechts.
MacDonalds.
Afval ín...
... en naast de bakken,
Febo
New York Pizza
Rembrandtplein
Een heel spoor.
Zoveel ballonnen gezien.
Geschrokken door al het afval ontdek ik pas thuis (bij het bekijken van de foto's)
het briefje van 20 euro (rechtsboven bij het blikje Heineken). Jammer!
Blikjes, flesjes, papier en tasjes... alles wordt op één grote hoop gegooid.
En 's middags op de terugweg zie ik nog steeds van alles liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten